de weg naar The Big Apple - Reisverslag uit Midtown New York, Verenigde Staten van Pascale Vugts - WaarBenJij.nu de weg naar The Big Apple - Reisverslag uit Midtown New York, Verenigde Staten van Pascale Vugts - WaarBenJij.nu

de weg naar The Big Apple

Blijf op de hoogte en volg Pascale

13 Juli 2014 | Verenigde Staten, Midtown New York

Zaterdagochtend kwart voor 5 vertrokken naar Schiphol. Ruim op tijd, rekenend op lange wachttijden ivm nieuwe regel dat alle apparaten opgeladen moeten zijn. Maar daar hebben we niets van gemerkt, het liep allemaal soepel. Eenmaal aan boord duurde het langer; probleem met de benzinetoevoer. Anderhalf uur later dan gepland vertrokken we dan echt!
Bij aankomst op JFK verliep het ook allemaal redelijk vlot, binnen een uur zaten we in 2 taxi's, op weg naar het hotel. The Residence Inn by Mariott, op loopafstand van Central Parc, Time Square en The Empire State building. Prima plek dus! Te voet 'onze' buurt verkend en zelfs de 2e helft van BRA-NED nog gezien in een café, prachtige WK-afsluiting!
's Avonds sushi gehaald en lekker op de kamer gegeten. Bijna 24 uur op, dat eist z'n tol! Om half 9 NY-time lagen alle Foxes in hun mandje!