Balii - Sanur - Reisverslag uit Heuneind, Nederland van Pascale Vugts - WaarBenJij.nu Balii - Sanur - Reisverslag uit Heuneind, Nederland van Pascale Vugts - WaarBenJij.nu

Balii - Sanur

Blijf op de hoogte en volg Pascale

15 Augustus 2016 | Nederland, Heuneind

Sanur voelt weer vertrouwd, een beetje als thuiskomen. Bij The Pavillions worden we meteen herkend en erg gastvrij ontvangen. We zijn allemaal blij met het vooruitzicht het de laatste 6 dagen lekker rustig aan te doen; beetje zwemmen, luieren en wat eten op z'n tijd, heerlijk! De jongens 'chillen' het liefst bij de poolvilla, dus brengen we met z'n tweeën een bezoek aan Seminyak, een hippe badplaats zo'n 15km verder. Maar alleen maar niksdoen past niet bij ons, na 3 dagen willen we toch wel iets ondernemen. Dus worden we de volgende ochtend om 07.45 uur al opgehaald voor een autorit van bijna 2 uur naar Batur, de (nog werkende) vulkaan op Bali. Bovenop de berg heb je prachtig uitzicht op de krater en het Batur-meer. Het is er ook een stuk kouder! Daarna rijden we nog een kwartiertje verder, naar het startpunt van onze cyclingtour. Op mountainbikes, onder begeleiding van een gids (Putu), de berg af naar Ubud, zo'n 25km verder en 1400m lager. Wat was dat gaaf! Smalle weggetjes, door kleine dorpjes, langs rijstvelden, door de modder, geweldig! We zijn gestopt bij een coffee-farm en hebben binnen mogen kijken bij een Balinese familie (3 generaties). Het was echt leuk, een van de hoogtepunten van deze vakantie!
Vanochtend zijn we om 07.30 uur (Nederlandse tijd) geland op Schiphol. Toch ook weer heel fijn om thuis te zijn, we hebben de zon meegenomen! Met plezier hebben we dit blog geschreven om jullie een beetje met ons mee mee te laten reizen en te laten genieten van onze vakantie-avonturen!

• 15 Augustus 2016 - 12:00

Iris:

Bedankt dat ik heb mogen meegenieten van wederom een prachtige reis van jullie!! Welkom thuis!

• 15 Augustus 2016 - 12:23

Sandra:

Welkom thuis !!!! Bedankt dat we een beetje hebben mogen meegenieten en fijn dat jullie het mooie weer hebben meegebracht en weer veilig zijn thuisgekomen. Dikke kus

• 15 Augustus 2016 - 13:56

Ad/Marguerite:

gelukkig weer gezond terug hopen wij.

gr.

• 15 Augustus 2016 - 14:04

Oma Will:

Vannacht onrustig geslapen, heb ik altijd wanneer jullie onderweg zijn. Fijn dat jullie zoveel beleefd hebben en weer veilig thuis zijn. Wat zullen smits en dot blij zijn.